Förkväll

oktober 12, 2009

Jag sitter hemma och sjuk med TV4:s Förkväll i bakgrunden.

De tre programledarna Höglund, Ryding och da Silva ställer korkade frågor till gästerna Charlotte Perelli och Micael Bindefeld. Att Elisabet Höglund nått pensionsåldern är smärtsamt uppenbart. I bakgrunden finner vi en skönt manlig kock som lagar mat och en lagom bögig stylist som förnyar en persons utseende. Ett rafflande reportage om folks sämsta felköp av kläder har kittlat mina kräkreflexer. Elin Kling svarar, i egenskap av modeexpert, på tittarnas frågor om mode.

Idag har jag lärt mig att man får blanda guld och silver. Skjut mig.

Kommentera

